Mam wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym. Od 19 lat pracuję z dziećmi - jestem neurologopedą, diagnostą i terapeutą integracji sensorycznej oraz opiekunką w żłobku. Mam szczęście, ponieważ w pracy zawodowej z dziećmi realizuję się jako człowiek. Dla mnie zawsze najważniejsze jest dziecko, jego prawidłowy rozwój i szczęście.
Lokalizacja
Adres: ul. Nowy Świat 5b/41, 20 – 418 Lublin
Godziny otwarcia
Jesteśmy otwarci od 6:30 do 17:00.
Od poniedziałku do piątku.
Co oferujemy?
Kwota i informacja dotycząca czesnego
Miesięczny koszt utrzymania dziecka w żłobku wynosi 1200 zł.
- Czesne: 800 zł
Miesięczne dofinansowanie w 2022 roku:
- z dotacji celowej z Urzędu Miasta Lublin w wysokości 400 zł
Kwota i informacja dotycząca wyżywienia
Posiłki do żłobka dostarcza firma cateringowa Charytatywne Stowarzyszenie Niesienia Pomocy Chorym „Misericordia” Zakład Aktywności Zawodowej w Lublinie, ul. Głuska 145 wyspecjalizowana w żywieniu dzieci.
Całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, podwieczorek) płatne jest dodatkowo w kwocie 13 zł za dzień.
Umacniamy właściwe nawyki żywieniowe poprzez stałe pory posiłków, urozmaicony jadłospis, codzienny i nieograniczony dostęp do wody mineralnej niegazowanej. Dbamy o właściwą kulturę spożywania posiłków w gronie rówieśników i kształtujemy nawyk mycia rąk przed i po posiłku.
Kwota i informacja dotycząca wpisowego
Opłata wpisowa wynosi 300 zł.
Rzeczy, które żłobek zapewnia w ramach wyprawki
- Pościel (kołderkę, poduszkę, poszewki, prześcieradło)
- Nocniki
- Przybory plastyczne i papiernicze
- Fartuszki
Jakie zajęcia odbywają się w ramach czesnego
W naszym żłobku podążamy śladami montessoriańskich tradycji dając dzieciom szansę na wszechstronny rozwój poznawczy, fizyczny, duchowy, kulturowy i społeczny. Wspieramy ich spontaniczną i naturalną aktywność. Nie wyręczamy, lecz dążymy do tego, żeby same poznawały i odkrywały świat dzięki wrodzonej ciekawości.
Zajęcia dydaktyczne odbywają się z wykorzystaniem m.in. elementów Metody Montessori, podczas których kładziemy nacisk na swobodny rozwój dzieci, wspieranie ich spontaniczności i twórczości, a także wzmacnianie poczucia własnej wartości i samodzielności.
Prowadzimy zajęcia:
- Muzyczno – ruchowe z elementami języka angielskiego, które umożliwiają radosne poznawanie otaczającego świata poprzez piosenki, rymowanki i wyliczanki wspomagające rozwój dzieci, pozwalające „osłuchiwać się” z językiem obcym.
- Plastyczne rozwijające u dzieci m. in. kreatywność, wyobraźnię, sprawność manualną, percepcję oraz koordynację wzrokowo – ruchową.
- Z wykorzystaniem podłogi interaktywnej, podczas których stymulujemy u dzieci motorykę dużą, koncentrację, koordynację wzrokowo – ruchową, orientację przestrzenną oraz w schemacie ciała. Tworzymy przestrzeń, w której dzieci mogą robić coś jednocześnie, współdziałać. Taka forma prowadzenia zajęć jest niezwykle skuteczna, ponieważ dzieci najlepiej uczą się będąc w ruchu.
- „Poczytaj mi ciociu” – czytamy dzieciom książki dostosowane do ich wieku, przez co wzmacniamy ich poczucie własnej wartości, budujemy relacje, kładziemy podwaliny dla rozwoju sprawności językowych i komunikacyjnych, rozbudzamy wyobraźnię i empatię oraz poszerzamy wiedzę.
- „Kraina nauki” – to dostosowane do wieku dzieci interaktywne doświadczenia oraz eksperymenty z różnych dziedzin nauki.
- Zajęcia z elementami SMYKO – MULTISENSORYKI®, które wspierają całościowy rozwój dzieci (integrację sensoryczną), prowadzone przez terapeutę i diagnostę SI. Są to zajęcia o charakterze:
1) Rozwojowym – wspierają całościowy rozwój dziecka (integrację sensoryczną).
2) Profilaktycznym – zapobiegają powstawaniu deficytów sensorycznych – związanych z tzw. deprywacją sensoryczną (czyli zbyt małą ilością różnorodnych bodźców potrzebnych do prawidłowego rozwoju).
3) Przesiewowym – prowadzący jest w stanie wstępnie określić profil sensoryczny dziecka – jeśli dziecko nadmiernie poszukuje lub konsekwentnie unika pewnych bodźców sensorycznych. Jest to pierwszy krok w celu wykrywania zaburzeń integracji sensorycznej.
4) Edukacyjnym – rodzice i opiekunowie dowiadują się w jaki sposób prawidłowo stymulować zmysły maluszka poprzez proste aktywności i zabawę. Dołożyliśmy wszelkich starań i stworzyliśmy odpowiednie warunki do stymulowania rozwoju naszych małych podopiecznych w bezpiecznej, otwartej i przyjaznej przestrzeni.
Ramowy plan dnia
6:30 – 8:30 Przyjmowanie dzieci do żłobka
8:30 – 9:00 Śniadanie
9:00 – 9:15 Czynności pielęgnacyjno-higieniczne (mycie zębów, twarzy, rąk, nocnikowanie, zmiana pieluch)
9:15 – 10:00 Zajęcia dydaktyczno-tematyczne
10:00 – 11:00 Spacer / Zajęcia plastyczne, zabawy ze śpiewem
11:00 – 11:15 Czynności pielęgnacyjno-higieniczne i przygotowanie do obiadu
11:15 – 11:30 Zajęcia relaksacyjne
11:30 – 12:00 Obiad
12:00 – 12:15 Czynności pielęgnacyjno-higieniczne
12:15 – 14:00 Leżakowanie
14:00 – 14:15 Czynności pielęgnacyjne i higieniczne
14:15 – 14:45 Podwieczorek
14:45 – 16:00 Zabawy edukacyjno-rozwojowe
16:00 – 17:00 Zabawy swobodne. Odbiór dzieci
W żłobku realizujemy dni tematyczne zgodnie z poniższym planem:
- Poniedziałek muzyczny – nauka śpiewania i tańca z pokazywaniem, słuchanie odgłosów i muzyki, śpiewanie piosenek
- Wtorek językowy – czytanie książeczek, wprowadzanie nowych słówek, naśladowanie odgłosów, osłuchiwanie się z językiem angielskim, ćwiczenia oddechowe i logopedyczne
- Środa matematyczna – liczenie elementów, budowanie z klocków, segregowanie pod względem kolorów i wzorów
- Czwartek „brudny” / sensoryczny – badanie zmysłem dotyku różnych faktur, wykonywanie prac plastycznych, zajęcia sensoryczne
- Piątek luźny / ruchowy – zabawy ruchowe i gimnastyczne, ćwiczenia, zabawy w kącikach edukacyjnych, tory przeszkód
Jakie dodatkowo płatne zajęcia odbywają się w żłobku
- RYTMIKA
Zajęcia mają na celu:
– rozwijać nie tylko zdolności muzyczne, ale także szeroko pojętą sprawność fizyczną i umysłową,
– pogłębić wiedzę o świecie i wzbogacić zasób słownictwa,
– uczyć świadomego odbioru tekstów literackich,
– ćwiczyć dykcję,
– rozwijać wyobraźnię,
– kształcić słuch muzyczny,
– naukę gry na różnych prostych instrumentach muzycznych,
– zdobycie pewności siebie,
– rozwijać pamięć słuchową, wzrokową i kinestetyczną,
– podnosić umiejętność pracy w grupie. - MUSICAL BABIES
Zajęcia mają na celu:
– poznanie przez dziecko prostych słów i zwrotów angielskich za pomocą rymowanek i piosenek angielskich,
– poznanie prostych zwrotów używanych w trakcie zajęć, np. „sit down please”, „look”, ”listen”, itp.,
– osłuchanie się z językiem angielskim, co pomoże w późniejszej nauce języka,
– nabycie odpowiednich wzorców wymowy angielskiej,
– ukształtowanie wyczucia rytmu za pomocą prostych instrumentów muzycznych, tańca, ruchu, oraz poprzez różnorodne gry i zabawy,
– rozwinięcie koordynacji ruchowej,
– umożliwienie rodzicom spotkania innych rodziców z dziećmi w podobnym wieku i przyjemne spędzenie wolnego czasu. - DOGOTERAPIA
Zajęcia mają na celu:
– wspomaganie rozwoju mowy i pomaganie wzbogacania słownika dzieci
– pomoc w przełamywaniu lęków
– pozytywnie wpływać na rozwój motoryki dużej i małej
– rozwijanie funkcji poznawczych
– stymulowanie zmysłów
– ćwiczenie koordynacji ruchowej i orientacji przestrzennej
– ułatwianie rozwijania myślenia przyczynowo – skutkowego
Aktywności w żłobku
Zajrzyj na naszego facebooka i zobacz jak wygląda codzienne życie dzieciaków z naszego żłobka 🙂
Galeria
Nasza kadra

Pani Ewa
Jestem dyplomowaną pielęgniarką posiadającą wieloletnie doświadczenie w opiece nad dziećmi.

Pani Kasia
Ukończyłam Medyczne Studium na wydziale "Opiekunki dziecięcej". Jestem osobą radosną, otwartą, empatyczną i odpowiedzialną. Potrafię w bardzo fajny i szczery sposób budować z dziećmi relację i zdobywać ich zaufanie. Praca z dziećmi, przebywanie z nimi, prowadzenie zabaw i zajęć sprawia mi ogromną satysfakcję, dostarcza wiele radości i uśmiechu.

Pani Małgosia
Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Jestem szczęśliwa, że mogę być opiekunką w żłobku, ponieważ każdego dnia na moich oczach dokonują się wielkie kroki Małych Odkrywców. Jestem osobą bardzo cierpliwą i empatyczną, ale też bardzo świadomą odpowiedzialności za dzieci, które rodzice powierzają pod moją opiekę.

Pani Natalia
Jestem osobą ambitną, odpowiedzialną i cierpliwą. Praca z dziećmi nie jest mi obca, ponieważ jestem logopedą, a prywatnie mamą. W pracy najważniejsze jest dla mnie bezpieczeństwo dzieci, by czuły się dobrze oraz by na ich twarzach często pojawiał się uśmiech.

Pani Małgosia
Jestem osobą empatyczną, wesołą i otwartą. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi. Pomagam opiekunkom w realizacji ich codziennych zadań. Praca sprawia mi dużo radości i wiele satysfakcji.

Pani Justyna
Jestem osobą radosną, empatyczną, otwartą i odpowiedzialną. Szybko zdobywam zaufanie dzieci, a praca z nimi sprawia mi wiele radości. Lubię prowadzić zajęcia edukacyjne, mam bardzo dużo pomysłów, które będę realizować z dziećmi.

Pani Asia
Jestem osobą radosną, cierpliwą i odpowiedzialną.
Szybko nawiązuję kontakty z dziećmi, zyskując przy tym ich sympatię i zaufanie.
Wspólna zabawa i przebywanie z dziećmi daje mi wiele radości i satysfakcji zawodowej.
W mojej pracy ważne jest dla mnie to, żeby dzieci pod moją opieką czuły się bezpieczne i szczęśliwe.

Pani Monika
Z dziećmi pracuję od 10 lat. Praca ta sprawia mi radość i pozwala się rozwijać. Jako certyfikowana arteterapeutka mogę kreatywnie wypełniać dzieciom czas. Uczestnictwo w ich rozwoju daje mi wiele satysfakcji. W życiu prywatnym interesuję się sztuką, rysunkiem i grafiką oraz szeroko pojętą literaturą.