Lubię dzieci i chcę być dla nich wzorem do naśladowania. Zajmowanie się nimi sprawia mi ogromną radość. Dobro dzieci i ich wszechstronny rozwój są dla mnie najważniejsze.
Lokalizacja
Adres ul. Leszczyńskiego 25, Lublin
Godziny otwarcia
Jesteśmy otwarci od 6:30 do 17:00.
Od poniedziałku do piątku.
Co oferujemy?
Kwota i informacja dotycząca czesnego
Miesięczny koszt utrzymania dziecka w żłobku wynosi 1129 zł
- Czesne: 729 zł
Miesięczne dofinansowanie w 2022 roku:
- z dotacji celowej Urzędu Miasta Lublin w wysokości 400 zł
Kwota i informacja dotycząca wyżywienia
Całodzienne wyżywienie wynosi 13 zł za każdy dzień roboczy w danym miesiącu.
Umacniamy właściwe nawyki żywieniowe poprzez stałe pory posiłków, urozmaicony jadłospis, codzienny i nieograniczony dostęp do wody mineralnej niegazowanej. Dbamy o właściwą kulturę spożywania posiłków w gronie rówieśników i kształtujemy nawyk mycia rąk przed i po posiłku.
Kwota i informacja dotycząca wpisowego
Bezzwrotna opłata wpisowa wynosi 400 zł.
Rzeczy, które żłobek zapewnia w ramach wyprawki
- Pościel (kołderkę, poduszkę, poszewki, prześcieradło)
- Materiały plastyczne
- Nocniki
- Jednorazowe ręczniki papierowe
Jakie zajęcia odbywają się w ramach czesnego
W naszym żłobku podążamy śladami montessoriańskich tradycji dając dzieciom szansę na wszechstronny rozwój poznawczy, fizyczny, duchowy, kulturowy i społeczny. Wspieramy ich spontaniczną i naturalną aktywność. Nie wyręczamy, lecz dążymy do tego, żeby same poznawały i odkrywały świat dzięki wrodzonej ciekawości.
Zajęcia dydaktyczne odbywają się z wykorzystaniem m.in. elementów Metody Montessori, podczas których kładziemy nacisk na swobodny rozwój dzieci, wspieranie ich spontaniczności i twórczości, a także wzmacnianie poczucia własnej wartości i samodzielności.
- Zajęcia sensoryczne – mają za zadanie dostarczać różnorodnych bodźców do rozwoju zmysłów malucha i poszerzać jego świat doznań.
- Zajęcia muzyczne – maja na celu poznanie nazw wybranych instrumentów muzycznych, podejmowania próby na nich grania, uczenia się piosenek, ale także poznania swojego ciało podczas swobodnych pląsów przy muzyce.
- Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej – zajęcia profilaktyczne, które kształtują nawyk prawidłowej postawy i zapewniają wszechstronny rozwój fizyczny i wspaniałą zabawę.
- Zajęcia logopedyczne – odgrywają istotną rolę w stymulacji oraz w kształtowaniu rozwoju mowy i języka. Mają na celu zapobieganie powstawaniu zaburzeń mowy oraz nasilaniu się już istniejących nieprawidłowości, a także zmniejszenie wystąpienia ryzyka dysleksji. Kształtują prawidłowy tor oddechowy, usprawniają motorykę aparatu artykulacyjnego (m.in. języka, żuchwy, warg), wzbogacają słownictwo, umiejętność rozumienia wypowiedzi słownej, a także rozwijają słuch fonematyczny.
- Zajęcia plastyczne – mają na celu rozwijanie wyobraźni, twórczej aktywności, dostrzeganie form oraz barw natury oraz ekspresji plastycznej dziecka. Pobudzają poczucie odpowiedzialności i satysfakcji z wykonanej pracy oraz doskonalą małą motorykę.
- „Laboratorium malucha” – doświadczenia i eksperymenty o charakterze badawczym, które są najlepszym sposobem zaspokojenia ciekawości dziecka. Stanowią podstawę wielokierunkowego rozwoju dziecka.
- Zajęcia językowe MUSICIAL BABIES – zajęcia mają na celu: – poznanie przez dziecko prostych słów i zwrotów angielskich za pomocą rymowanek i piosenek angielskich, – poznanie prostych zwrotów używanych w trakcie zajęć, np. „sit down please”, „look”, ”listen”, itp., – osłuchanie się z językiem angielskim, co pomoże w późniejszej nauce języka, – nabycie odpowiednich wzorców wymowy angielskiej, – ukształtowanie wyczucia rytmu za pomocą prostych instrumentów muzycznych, tańca, ruchu, oraz poprzez różnorodne gry i zabawy, – rozwinięcie koordynacji ruchowej.
Ramowy plan dnia
6:30 – 8:30 Przyjmowanie dzieci do żłobka
8:30 – 9:00 Śniadanie
9:00 – 10:30 Zajęcia tematyczne
10:30 – 11:00 Zabawy swobodne
11:00 – 11:30 Czynności pielęgnacyjne i przygotowanie do obiadu
11:30 – 12:00 Obiad
12:15 – 14:00 Leżakowanie
14:00- 14:30 Czynności pielęgnacyjne
14:30 – 15:00 Podwieczorek
15:00- 16:00 Zabawy edukacyjno-rozwojowe
16:00 – 17:30 Zabawy swobodne. Odbiór dzieci
W żłobku realizujemy dni tematyczne zgodnie z poniższym planem:
- Poniedziałek muzyczny – nauka śpiewania i tańca z pokazywaniem, słuchanie odgłosów i muzyki, śpiewanie piosenek
- Wtorek językowy – czytanie książeczek, wprowadzanie nowych słówek, naśladowanie odgłosów, osłuchiwanie się z językiem angielskim, ćwiczenia oddechowe i logopedyczne
- Środa matematyczna – liczenie elementów, budowanie z klocków, segregowanie pod względem kolorów i wzorów
- Czwartek „brudny” / sensoryczny – badanie zmysłem dotyku różnych faktur, wykonywanie prac plastycznych, zajęcia sensoryczne
- Piątek luźny / ruchowy – zabawy ruchowe i gimnastyczne, ćwiczenia, zabawy w kącikach edukacyjnych, tory przeszkód
Aktywności w żłobku
Zajrzyj na naszego facebooka i zobacz jak wygląda codzienne życie dzieciaków z naszego żłobka 🙂
Galeria
Nasza kadra
Ciocia Agata
Jestem osobą odpowiedzialną i empatyczną, która optymistycznie patrzy na świat. Lubię organizować dzieciom ciekawe zajęcia i rozbudzać w nich chęć do odkrywania otaczającego je świata.
Na pierwszym miejscu stawiam bezpieczeństwo swoich podopiecznych. Dbam o to, aby ich czas w żłobku był spędzony miło i aktywnie. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję a uśmiech dzieci jest największą nagrodą.
Elżbieta Niedźwiedź
Jestem doświadczonym nauczycielem, opiekunem w żłobku, terapeutą i dyrektorem.
W ciągu wieloletniej drogi zawodowej miałam okazję pracować w różnych placówkach. Sprawdziłam się w roli polonisty, logopedy szkolnego, logopedy prowadzącego własną działalność gospodarczą, dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej/ Oobecnie realizuję się w roli neurologopedy, terapeuty SI oraz dyrektora niepublicznego żłobka.
Od początku moja kariera zawodowa nastawiona jest na nieustanny rozwój osobisty i pracę z dziećmi. Sprawdziłam się w różnych rolach i wszystkie dały mi nowe doświadczenia. Wymagały ode mnie bardzo dobrej organizacji pracy i samodyscypliny.
Jako dyrektor placówki niepublicznej mam wiele do zaoferowania. Oprócz wiedzy, praktycznych umiejętności organizacyjnych i doświadczenia mam również predyspozycje osobowościowe pozwalające mi na bardzo łatwe nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów międzyludzkich.
Pani Dominika
Jestem osobą pozytywnie nastawioną do życia, empatyczną, cierpliwą i pomocną.
Moim priorytetem jest budowanie pozytywnych relacji zarówno z dziećmi jak i rodzicami.
W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla mnie dbanie o ich prawidłowy rozwój, wsparcie w dążeniach do samodzielności, indywidualne podejście oraz zapewnienie poczucia bezpieczeństwa.
Codzienna praca z dziećmi daje mi dużo radości a uśmiech dziecka to dla mnie największa nagroda 🙂
Pani Milena
Jestem osobą opiekuńczą i empatyczną. Dużą radość sprawia mi widok uśmiechniętego i zaciekawionego światem dziecka. W pracy ważne jest dla mnie ich bezpieczeństwo oraz wszechstronny rozwój.
Pani Kasia
Z wykształcenia Pedagog. Empatyczna miła i zaangażowana w życie swoich podopiecznych. Zagłębiam się w różnorodne formy komunikowania się dziecka ze światem, daję mu autentyczne wsparcie w jego emocjonalnym rozwoju oraz staram się budować z nim dobrą relację wsłuchując się w jego potrzeby. Praca z dziećmi daje mi mnóstwo satysfakcji.
Pani Karolina
Praca z dziećmi już od dawna była moim marzeniem. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w rozwoju i poznawaniu świata przez Małych Odkrywców. Sprawia mi to wiele radości. Jestem osobą odpowiedzialną i troskliwą. Najważniejsze jest dla mnie to, by maluchy czuły się bezpieczne i szczęśliwe.